PROCEDURA SKARG SKŁADANYCH PRZEZ MARYNARZY
Informacje dla marynarzy_(MLC 2006)
I.E.S. Sp z o. o. jest agencją zatrudnienia świadczącą usługi doradztwa personalnego zarejestrowanego i działającego na terenie Polski. I.E.S działa zgodnie z regulacjami ustanowionymi przez konwencję MLC 2006 oraz ich odpowiednimi przepisami obowiązującymi w Polsce. Poniższe zagadnienia są szczególnie brane pod uwagę przez firmę I.E.S, choć nie jedyne, których przestrzega I.E.S działając zgodnie z wymaganiami konwencji MLC 2006
1. I.E.S. nie pobiera żadnych opłat od Marynarza związanych z procesem rekrutacji.
2. I.E.S. nie doradza w zatrudnianiu osób poniżej 18 roku życia.
3. Koszty związane z uzyskaniem paszportu, narodowej książeczki żeglarskiej, świadectwa zdrowia oraz niezbędnych dokumentów STCW leżą po stronie Marynarza. Pozostałe koszty związane z przygotowaniem Marynarza do wyjazdu na statek są pokrywane przez armatora.
4. Wszyscy Marynarze są traktowani równo bez względu na płeć, wyznanie oraz wiek (osoby pełnoletnie) .
5. I.E.S współpracuje tylko z klientami spełniającymi wymagania konwencji MLC 2006.
6. Priorytetem I.E.S jest pełna współpraca na płaszczyźnie komunikacji Agencja - Marynarz oraz Agencja - Rodzina Marynarza. I.E.S nieodpłatnie, bez zbędnej zwłoki udziela informacji oraz umożliwia nawiązanie kontaktu Marynarza z jego rodziną·
7. I.E.S umożliwia Marynarzowi zapoznanie się z wszelkimi warunkami umowy o pracę przed jej podpisaniem.
8. I.E.S posiada procedurę skarg i reklamacji marynarskich dostępną na stronie firmy zgodną z wymaganiami konwencji MLC 2006.
9. I.E.S promuje rozwój zawodu Marynarza. Nie dopuszcza się działań mogących naruszać prawa Marynarza do zatrudnienia oraz podnoszenia jego kwalifikacji zawodowych.
SKARGI MARYNARSKIE PROCEDURA
Każdy Marynarz ma prawo wnieść skargę lub reklamację związaną z działalnością firmy I.E.S lub jednego z jej Klientów, jeśli jest przekonany ojej zasadności. O pojawieniu się skargi lub reklamacji powinien być każdorazowo poinformowany Dyrektor I.E.S lub Kierownik Działu. Skarga lub reklamacja powinna zawierać jej rzeczowy opis z uwzględnieniem ewentualnych roszczeń lub oczekiwań Marynarza.
Odpowiedzialność I.E.S rozpoczyna się od momentu podpisania kontraktu Marynarza z armatorem.
Marynarz może złożyć skargę lub reklamację:
- Pocztą elektroniczną - wysyłając wiadomość na adres:
aplikacje@iespoland.home.pl (ZALECANE) - Pocztą wysyłając wiadomość na adres: I.E.S sp. z 0.0.; Polna 3/210; 00-622 Warszawa;
- Telefonicznie - do jednego z pracowników I.E.S (tel. +48228253599; +48228252275)
- Bezpośrednio podczas wizyty w biurze - wpisując ją do Księgi Skarg i Wniosków dostępnej w biurze I.E.S
Przydatne linki
INFORMACJE
PROCEDURY WIZOWE
Wizy USA i inneAPLIKACJA
Dla kandydatów poszukujących zatrudnienia na statku za pośrednictwem firmy I.E.S.
AKTUALNOŚCI
2024-10-05
Zapraszamy do składania aplikacji:
aktualne oferty na portalmorski.pl
Poszukujemy:
MASTER - więcej informacji
CH/OFF - więcej informacji
ETO - więcej informacji
CH/ENG - więcej informacji
2/ENG - więcej informacji
cadet - brak ofert
2024-10-01 Poszukujemy oficerów na statki masowce, rejon pływania cały świat: Ameryka Północna, Ameryka Południowa, Indonezja, Indie, Chiny. ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA APLIKACJI.